donderdag 12 september 2013

Schutterij

woensdag 13 mei 2009








Op dit moment neemt de schutterij st. Johannes uit Zeddam een prominente plaats in in mijn dagelijkse werkzaamheden. Toen ik verleden jaar besloten had toch in Zeddam te blijven waren mijn vrienden hier al snel weer bij me om me weer aan te melden bij de schutterij. Ik had net mijn lidmaatschap opgezegd. Zonder al te lang nagedacht te hebben heb ik mij toen weer aangemeld en met een tussen vergadering in december begroette men mij al weer als nieuw lid. Intussen had ik me al lang weer gestort in allerlij zaken rond die vereniging, jubileum in 2010, Kermisboekje, vlaggen en aankleding. het was net of er geen jaar tussen gezeten had. Gelukkig had ik nog heel veel gegevens opgeslagen op een externe schijf, dus hoefde met veel dingen alleen de datum maar aan te passen. Het stond voor vele al meten vast dat ik weer me beschikbaar stelde voor het bestuur. Afgelopen maandag tijdens de ledenvergadering was het dan zover onder een behoorlijk applaus werd ik weer begroet als bestuurslid. Afgelopen manden al een behoorlijk voorzet gemaakt met het Kermisboekje, adverteerders uitgezocht, stukken geschreven, een commissie aan het werkgezet, de website met enkele dingen aangepast, persberichten uit laten gaan. ben nooit weggeweest. Gelukkig dat veel dingen va zelf liepen maar er is altijd en dead line wat betreft het laten drukken van zo'n boekje. Vaak ben je afhankelijk van andere mensen die je kopij moeten aanleveren dus bellen en mailen. Morgenmiddag om vijf uur zal ik alles klaar moeten hebben. Denk wel dat me dat zal lukken. Betekend wel dat er andere dingen zijn blijven liggen strijken, en nog meer van die huishoudelijke zaken. zal dat deze dagen nog wel moeten inhalen. Afgelopen nacht hel slecht geslapen, in een paniek van "kan ik alles nog wel op tijd klaar krijgen" om precies 3.33 uur wakker geworden.Naar beneden gegaan een mail verstuurd en toen toch om vijf weer naar bed. Om zeven weer wakker geworden met een giga koppijn. Toch even achter de pc. gezeten, moest toch een berichtje richting Anne Marie sturen, het was de verjaardag van Dean. Jammer dat het zo met het dappere ventje is verlopen. Is zeker een van mij grote helden die in mijn leven zijn geweest. Even rustig op de bank gelegen en stuk of wat aspirine benomen en tegen elf was ik weer mens. Dus heel veel werk verzet en er kan me nu bijna niks meer fout gaan. waarom de schutterij? mijn vader was meteen na de oorlog de drijvende kracht dat de schutterij weer van de grond kwam. Kan me niet veroorloven zolang ik leef en in Zeddam woon die vereniging niet te steunen. Daarom, uit respect voor een groot man lekker druk maken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten