donderdag 12 september 2013

Begin van de winter

vrijdag 21 november 2008



Als de weersvoorspellingen uitkomen dan begint nu de winter. Zit er niet echt op te wachten of het moet en echte winter worden met een dik pak sneeuw en twee weken blijven liggen.
Het ging hier afgelopen nacht behoorlijk tekeer.Deze week druk geweest met het omrollen van stickerrollen voor een buurman.Dat zal nog twee weken door moeten gaan. De buurman had meer werk aangenomen als hij eigenlijk aan kon dus maar aan het helpen. Betekend dat mijn eigen werk nog even blijft liggen.Afgelopen week weer naar de vergaderingen van de schutterij geweest,ook daarin draai ik gewoon weer mee voor ik lid ben gewoon in het bestuur mee.
Woensdag carnavalsvergadering van de straat gehad, ook werk genoeg mee tot carnaval.
Tussen door mijn hyves bijhouden.
Gistermiddag ging ik met het fototoestel van Jan naar Sydehem om foto's te maken daar zag ik dat er nog oude foto's opzaten. Bij het bekijken zag ik dat het foto's van Pinksteren 28 mei 2007 waren, familie uitstapje op de pannenkoekenboot in Nijmegen. Foto's gemaakt twee weken voor Annie's dood 12 juni.Toch raar als je dat dan weer ziet en toch onbegrijpelijk dat ze toen "eigenlijk"niks mankeerde. Wist dat ze gemaakt waren, maar toen niet meer aangedacht en ook niet op de pc overgezet.
Vanavond naar Doetinchem naar een ver familielid die wilde wel eens weten hoe de stamboom Timmermans er uitziet.
Zondag novembermarkt in Sydehem, moet nog een dia slide show maken voor de Stichting Vrienden van Sydehem, kan er gewoon tussen door, veel foto's maken en dan maar overzetten. Dus ben dit weekend overal in de buurt.
En zaterdag komt Bart hier ook nog logeren en mag samen met Anouk de schoen zetten dus dat wordt zondagmorgen wel heel vroeg als we wakker gemaakt worden. Hopelijk voor allebei dat sint er nog wat in doet.
Dus het wordt wel en druk weekendje maar gelukkig helpt Gerry me overal mee, vooral zondag scheelt toch weer een hele boel.
Laatste foto van Annie met haar moeder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten