donderdag 12 september 2013

Een beetje beverig

dinsdag 17 maart 2009


Op het moment dat ik dit blog schrijf ben ik toch wel een beetje beverig. Morgen gaan ze beginnen met mijn tandprothese. Er worden dus gaatjes in de kaak geboord en er worden stukjes oud vlees weggesneden en de schroeven voor de implantaten worden gezet. Ik moet er nu eigenlijk niet aan denken wat me te wachten staat maar ja ik heb nu a gezegd en morgen kan ik de b niet uit mijn strot krijgen. Maar ja wat moet dat moet. Oren en ogen maar dicht houden.
Hou jullie op de hoogte. Die dingen had ik toch al vaak dicht dus dat moet niet zo'n probleem zijn.
Zondag gezellig bij Annette en Paul geweest. Lijkt dat die haar draai helemaal gevonden heeft.
Vanmorgen was een journalist op bezoek. Voor een paar jaar geleden heb ik een artikel in het blad van de Heemkunde geschreven over mijn vader. Die man had het gelezen en hij is een boek aan het schrijven over de monteurs van de PGEM wat pa ook is geweest. Heb hem heel wat kunnen vertellen en gegevens ook aan foto's wat ik nog heb. Hij is anderhalf uur hier geweest. In september komt het boek uit en daarna begint hij aan en documentaire waar ik ook voor gevraagd ben om aan mee te werken. Tussendoor neemt hij steeds contact met me op om me mee te laten lezen of alles dan nog klopt.Best spannend, we wachten wel af. Heb het gevoel gekregen dat hij nu toch een paar dingen moet herschrijven wat hij al klaar had.
Och die man toch ook aan het werk gezet.
Hij was nauwelijks weg toen Gerry me al kwam halen voor een buffet in Duitsland, mensen die we kennen waren veertig jaar getrouwd en die gaven alleen voor de kenniskring een buffet. Lekker gegeten, en wat gedronken, durfde niet veel alcohol te drinken voor morgen.
Het worden nog drukke dagen voor me. Nog veel boodschappen halen voor mijn verjaardag en de buurman nog helpen. Het is me toch wel een verjaardag maand.
Volgende week zaterdag spant toch wel de kroon, drie. Hoe of we dat oplossen? ben druk aan het regelen, moet naar alle drie naar toe. Schoondochter en twee hele goed vrienden maar voor de avond staat het al wel vast, verjaardag van Tonnis ( de ekster, of wel Henk O). Het zal een avond worden waar in we toch veel zullen lopen want uit drie hoeken zijn we uitgenodigd. Buren, vrienden en het bestuur van de schutterij. Zal me vaak verplaatsen. En nu zal ik toch proberen voor twaalf het bed op te zoeken en nog wat te slapen. 

1 opmerking:

  1. Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor!
    Het gebeurd allemaal onder goede verdoving waardoor je ervan uit kan gaan dat je dezelfde dag nog zonder problemen weer naar buiten kan lopen!

    BeantwoordenVerwijderen