donderdag 12 september 2013

Gewoon

donderdag 26 februari 2009




Wordt dit mijn nieuwe huis? Op de eerste etage. links woonkamer met het balkon en rechts de slaapkamer.
Hou nog even een slag om de arm. optie loopt nog even door
Zo langzaam aan weer een gewoon leven leiden. Carnaval 2009 nu definitief ten einde. Gisteren bij vrienden Annie en Jan samen met Fien, Henk en Gerry haring wezen happen.
Had tot gisteren nog nooit een haring er door kunnen krijgen. Al wel eens tegen Anne Marie gezegd dat ik ooit alles zou eten dus ook vis. Wel gezegd maar dacht dat ik het nooit zou lusten. De laatste tijd toch diverse soorten vis uitgeprobeerd en gisteren toch vier haringen gegeten. Vond het nog lekker ook. Zondag naar de optocht in 's Heerenberg wezen kijken. was toen al niet zo heel lekker maar wilde er toch naar toe.
Zondag avond weer naar Zeddam gefietst ook al vroeg Gerry me te blijven maar omdat ik me steeds beroerder voelde en het aanbod van wegbrengen afgeslagen had was ik blij dat ik weer in huis was. Die nacht steeds koud en warm en omgekeerd gehad, weinig geslapen. maandag de hele dag op de bank gelegen en toch 's avonds nog wezen oppassen op de kleinkinderen van de overburen. Daar rustig in een stoel gezeten en naar de t. v. gekeken. lang geleden dat ik zo stil naar de tv gekeken.
Dinsdag toch naar Sydehem om koffie te drinken met de mensen daar want ik moest die avond nog de familie avond leiden. Helaas de belangstelling was heel mager. Langzaam aan werd het met mezelf steeds beter. Na veel aspirine, en vitamines geslikt en gegeten was ik gisteren toch weer zover dat ik wat in en rond het huis heb gedaan. Tot de middag toen het haringfeest. We hebben de haring wel flink laten zwemmen maar voel me nu toch wel redelijk. De symptomen die ik nu heb hebben niet veel meer te maken met een griep.
Moet nog steeds de beslissing maken wel of niet verhuizen. Ben vooral bezig met het financieel plaatje. Veel pro's en contra's aan het bekijken. Zal dit weekend de beslissing moeten nemen. Wil wel graag kleiner gaan wonen maar wil toch ook wel lekker ruim kunnen leven. Dus wie weet.K
Komende week weer veel vergaderingen en een begin maken met het schrijven van een jubileum boek voor het honderdjarig bestaan van Sydehem. heb al heel wat materiaal gekregen en nu een begin maken. Zal toch een boekje worden van zo'n honderdvijftig tot tweehonderd pagina's worden. Dus zal me niet vervelen.
Weekend weer Ulft dus dan niet veel hyven, dat zal de komende tijd toch wel iets minder zijn. Maart de maand met de verjaardagen. In mijn naaste omgeving zijn er maar liefst negen. hoogtepunt 28 maart drie stuks. Zal toch naar allemaal naar toe gaan. Och een mens moet toch wat te doen hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten