donderdag 12 september 2013

20 oktober

maandag 20 oktober 2008


Op mijn hyves schreef ik al dat 20 oktober toch wel een bijzondere dag voor me is. De verjaardag van mijn zuster Lien, Lien is toch wel degene waar ik het meeste contact met hebt gehad.Zij was de laatste die uit huis ging, we hebben er twee jaar bij in gewoond, de kinderen zijn daar geboren.Wat wil het toeval? de kleinzoon van Annie wordt geboren op 20 oktober en gaat ook nog Bart (mijn vader en broer hete ook zo) heten terwijl Marcel en Heidy toen nog eigenlijk niks van me wisten. Dus vandaag neem ik vandaag op de verjaardag van Bart ook tot nagedachte van de familie. een lekker gebakje en drink vanavond een echte borrel.
Een rustige week gehad, donderdag een Sydehem dag gehad. Eerst naar de kapel, koffie gedronken daar en veel met bewoners en familie gepraat en 's avonds naar de vrijwilligersavond. Dus een verzorgde dag gehad.
Dinsdag naar de film WALL-E geweest met Bart en Anouk en Heidy. Voor de kinderen de eerste keer dat ze in een bioscoop waren. Anouk vond het eerst toch wel een beetje eng en Bart het geluid wel erg hard maar vonden het toch geweldig.
Woensdag naar een kado voor Bart gezocht in Doetinchem, wat is er toch veel speelgoed. Uitgekomen bij twee puzzels 1 van wall- e en een politie puzzel. Hij was er gisteren erg blij mee, want toen de visite allemaal weg was pakte hij juist de puzzels voor alle ander cadeaus.
Zaterdag naar Ulft op de kleinzoon van Gerry gepast die bleef ook daar slapen.
Tussendoor ook veel in huis gedaan, gepoetst, geboend en gewassen dus even daar niks aan te doen.
Alleen de rommelkamer nog weinig aan gedaan.
Proberen deze week? wat aan te doen maar ga morgen eerst weer met Thea wandelen Naar Elten maar dan via een andere route anders maken we te weinig kilometers.
En och laat alles maar komen, alleen de winter niet. Of het moet een echte winter zijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten