donderdag 12 september 2013

Moe

woensdag 22 oktober 2008






Als ik dit blog schrijf is het nog woensdag en ben ik eigenlijk te moe om dit nog te doen, maar weet dat ik nog lang niet kan slapen dus doen we dit nog even. Waarom moe? maandagavond onverwachts naar Ulft gefietst, Gerry had hete bliksem gemaakt en ik had al eens aangegeven "als je dat maakt kom ik meteen" daad bij het woord gehouden dus daarnaar toe gegaan. Gegeten samen met Rob, Jessica en Lawrenzo en teveel,dus hebben we dat er later weer uitgelopen door even een rondje Gendringen te doen . 's avonds weer naar zeddam gefietstwas heerlijk weer. Dinsdagmorgen ondanks de regen samen met Thea naar Elten gelopen nu en keer langs de "Wilt"en laag Elten dus met en flinke omweg en waren om half drie weer in Zeddam. Op de terugtocht was het lekker droog en hebben veel mooie dingen gezien in het bos. Thea heeft foto's gemaakt die ik jullie niet wil onthouden. Vanmorgen met Henk nog een rondje Stokkum gedaan en vanmiddag begonnen wat ik gemakshalve de rommelkamer noem. De rommel verplaatst richting zolder en in de schuur. Heel wat keren de trap op en af gelopen daarom de vermoeidheid vooral in de kuiten.Ik noem het wel rommel maar dat is het niet, als de kamer klaar is wordt alles uitgezocht en weer terug op de plaats gezet. Morgen behang afhalen, texen, schilderen en dan een stukje laminaat leggen en weer inruimen maar dan zullen we al wel het weekend voorbij zijn dus dat wordt vervolgd. Vanavond een beetje met teksten aan het zoeken geweest en een heel mooie gevonden die hier boven staat. het is nu donderdag dus ik stop en probeer dadelijk nog even te slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten