donderdag 12 september 2013

De wijnmaand

woensdag 1 oktober 2008


Zo oktober is aangebroken, de wijnmaand.Zal het nooit meer in het plat zeggen, verleden jaar in Roermond geprobeerd op z'n achterhoeks , ze snapte het niet wat ik bedoelde. Dus netjes wijnmaand. Drink het nog met veel plezier elke avond twee of drie glaasjes.
Afgelopen weekend in Ulft bij Gerry geweest, zaterdag visite gehad eerst bij Rob en Jessica boerenkool gegeten, zondag naar Bocholt gegaan Bokkelse tref.'s Avonds tegen elfen naar Zeddam gefietst, helaas net Varsselder voorbij ketting van de fiets. Pikke donker kon niks doen dus fiets aan de hand en lopen was nog maar tien kilometer was om half een pas thuis. De dagwandeling zat er meten op.
Maandag begonnen op Sydehem de bewoners te bezoeken en twee spaarlampen aan bieden namens de cliƫntenraad, nieuwe bewoners een bloemetje brengen lopen daar een jaar mee achter. Helaas in het winkeltje niet de goede lampen, te weinig dus dinsdag terug. Eerst een rondje voor spaarlampen gemaakt gemaakt want via het winkeltje wel erg duur Bij Gamma uitgekomen zijn die nog betaalbaar. Schieten al behoorlijk op, nog een etage die is voor volgende week. je moet bij de mensen toch ook een praatje maken dus schiet niet hard op. Sociale contact is voor de mensen toch heel belangrijk, voel me zeer vereerd dat de mensen blij zijn dat ik weer terug ben in de cliƫntenraad.
Mandag was Rob jarig dus naar Silvolde geweest, Annette me weggebracht en Gerry me thuis afgezet.
Morgen naar de markt samen met Fien en Henk en 's middags maar wat in huis doen. Leg elke dag een briefje voor de kabouters klaar wat er gedaan moet worden, maar helaas die doen ook niks meer, alles blijft voor me liggen.
Zaterdag in Gendringen 25 km wandelen, 's avonds naar Doetinchem muziek op het plein met de Ulftse buren en zondag gewoon weer Zeddam.
Verder laat ik me verrassen wat er weer volgende week komt. In elk geval weer naar Sydehem het klusje afmaken. Daar is komende tijd ook weer genoeg te doen waar ik bij moet zijn.
Deze week het grote nieuws dat Koen voor zijn rijbewijs is geslaagd, merk nu dat ik echt oud aan het worden ben, een kleinzoon die z'n rijbewijs heeft.
En nu maar proberen te slapen. Dat is iets wat me nog steeds niet lukt, laat in bed en vroeg weer op. Alles went. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten