donderdag 12 september 2013

Telepathie

donderdag 22 januari 2009


Bestaat het echt? Telepathie, afgelopen dagen verschillende keren voorvallen meegemaakt waarin ik aan mezelf begin te twijfelen en ergens er bang van wordt. Dinsdag zat ik aan een foto te denken toen en kennis me belde om bij hem te komen hij was wat aan het uitzoeken voor een boekje.
Bij hem gekomen een doos met foto's.
laat daar dan precies die foto boven op liggen waar ik aan zat te denken. een foto van schutterijen die ik graag wilde hebben voor en boekje. Schrok er zo van dat over die foto niet meer gepraat wis, heb het ook niet meegenomen en wil hem nu ook niet meer hebben. Woensdag ging ik naar Enschede en ik ben altijd tussen zes en zeven op. Die morgen? half acht wakker geworden, terwijl ik om kwart voor acht weg wilde gaan. Dus mooi niet, toch in Enschede gekomen en eerst bij zus Leny aangegaan. Is toch nog mijn enigste zus die ik nog over heb. Ooit acht zussen nu nog 1 en ook geen broers meer. gezellig gehad, had haar een dvd meegebracht waar ons pa en ma nog op staan. niet de scherpste kwaliteit maar die staan er gelukkig duidelijk op.
Een film gemaakt in 1959, vijftig jaar geleden, de wereld zag er nog onschuldig uit. Wij waren ook nog zo groen, al dachten we dat wij het waren die de wereld gemaakt hadden. Wij, mijn vrienden en vriendinnen uit Zeddam en 's Heerenberg.
Wel en apart iets als je vader en moeder daar nog volop ziet staan, wel mooi.
Toen naar Ineke en Theo eerst de ernstige zaken besproken en toen maar overgestapt op wat vrolijks. Hadden mekaar zoveel te vertellen.Theo had natuurlijk weer heerlijk gekookt en na het eten? Foto's uitgezocht en Ineke had intussen neef Henk Visser gebeld om daar te komen. Ook met Henk hele verhalen opgehaald en zowel Ineke als Theo constant van ons foto's gemaakt. Kan me niet voorstellen dat er in zo.n korte tijd zoveel foto's van me gemaakt zijn. Moest toch redelijk vroeg, negen uur weer richting openbaar vervoer ( wilde ik zelf) bus en trein gepakt, Doetinchem Zeddam op de fiets en was netjes om half een weer in Zeddam.
Vanmorgen in huis opgeruimd, overal koffie gedronken en vanavond was k foto's aan het in scannen belde die persoon van eerder deze week of ik foto's van Hanneke Visser had. ja die had ik op mijn scanner liggen.
Toeval? Hij is ze komen halen en gezellig gebleven daarom nog zo laat aan mijn blog. Heeft iemand antwoord op dat zo'n soort voorvallen? laat het weten.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten