donderdag 12 september 2013

Mijn rug

maandag 8 december 2008








Zo het sinterklaasfeest hebben we weer gehad.was een mooi feest met Bart en Anouk.
Het begon voor mij al op donderdag. Een nieuwe tv gekocht.Had boven geen toestel meer, dus maar een voor beneden gekocht en de ander vrijdagmorgen naar boven gebracht. Niet goed opgelet, dacht dat ik al boven was maar moest toen nog een trede. Kon mijn evenwicht maar net houden dat ik niet van de trap af donderde, schoot het me geweldig in de rug. Mezelf op de fiets gehesen en naar de drogist om maar iets van spierverslappers te halen. Begonnen toch vrij snel zijn werk te doen en de pijn werd dragelijk. Wel gelachen, Annette en Heidy zagen de nieuwe tv helemaal niet toen ze binnen kwamen, wel een verschil een tv van 56 cm eerst en nu een van 81 cm, viel niet op.
Tegen vier kwam Gerry en op naar Marcel en Heidy. Annette was al daar en de kinderen schrokken al toen we aanbelden. Bart was helemaal zenuwachtig. Kon maar niet wachten tot de sint zou komen. Toen de rokers even een rookpauze hielden buiten werd er op de deur gebonsd en stond er een grote zak met cadeaus buiten. De pakjes werden dan ook in een snel tempo uitgepakt en gunden zich niet de tijd om goed te kijken wat ze gekregen hadden, waren al weer met de volgende bezig. tegen negen moesten ze toch naar bed en bleven we nog gezellig bij mekaar om de sint verhalen met elkaar te delen.
Zaterdagmorgen moest Gerry al vroeg weer naar haar "werk". Vrijwilligerswerk bij de moeder Theresa stichting waar ze zich met hart en ziel voor inzet.
's Middags ben ik naar Ulft gefietst en daar meteen maar de infra rood cabine ingedoken. Is toch een eerlijk iets vooral als je het in de rug hebt. Toen nog even naar Silvolde en 's avonds lekker rustig op de bank.
Zondag naar Anholt de kerstwandeling gelopen 15 kilometer onder een prachtige zon met veel wandelaars en onderweg gluhwijn en soep was heerlijk.
Tegen tien weer naar Zeddam was wel koud maar had toch een goed weekend gehad. Nu voorbereiding treffen voor volgende week, dan gaan we een paar dagen naar Berlijn. Mooi vooruitzicht.
Eerst nog de "rommelkamer"afmaken, moet nog wel oppassen met de rug want die voel ik nog steeds. Tussendoor nog een paar vergaderingen deze week dan hebben we dat voor dit jaar toch ook weer gehad.
En natuurlijk ook de kerstboom nog zetten, eerste kerstdag Zeddam en tweede Ulft
En zorgen dat de pijn in de rug snel verder verdwijnt
De foto's van de kinderen met hun gekregen cadeaus bezig om toch even tot rust te komen voor ze naar bed gingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten