donderdag 12 september 2013

Leven

dinsdag 9 september 2008


Soms is het leven niet eerlijk. Sinds vorige blog toch wel weer het nodige gebeurd. Zaterdag Yvonne geweest heeft nu eens een keer wat gegeten wat door haar haar vader was klaargemaakt. Heel verrast dat haar vader toch zo kon koken. Het was heel gezellig zo vaak zien we elkaar toch al niet meer. Zij druk en ik maak me druk.
Zondag plotseling naar Anne Marie gegaan. Geprobeerd me daar toch nog even nuttig te maken en geprobeerd haar toch nog iets te troosten.
Dinsdag het bericht dat mijn zus Dora is overleden. Ook al weet je dat het er aankomt, zoiets komt toch weer onverwacht. Zij is uit haar lijden verlost en voor Ineke toch ook een verlichting. Denk dat ze dat ook goed kan gebruiken, rust. Nu nog even niet omdat alles geregeld moet worden maar voor de toekomst.
Gisteren een gesprek over een lift bij de aanleunwongen van Sydehem. Toch maar weer het werk van de cr opgepakt. De laatste tijd daar toch wel het nodige gezien wat er allemaal mis kan gaan en mis gaat. Gisteravond op bezoek bij Thea en Joop in Dichteren. Het was een heel toer om midden in de nacht Dichteren uit te komen vooral als je er al jaren niet meer bent geweest. Toen ik vannacht thuis kwam en op de hyves van Anne Marie keek zag ik dat Dean was overleden.
Heel triest een jongetje van zeven. Verleden jaar het schaken bijgebracht en nu er al niet meer zijn. Verschrikkelijk voor de ouders, oma's en opa en de familie. Je zou zo graag dat het niet kon bestaan.
Morgen naar Enschede de crematie van Dora.
Het is en blog, geschreven met veel water in mijn ogen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten