donderdag 12 september 2013

Mag het iets meer zijn

woensdag 28 januari 2009










Mag het iets meer zijn? Ik bedoel dingen die ik zo'n beetje doe. Sinds mijn vorige blog toch wel weer heel wat meegemaakt,Weekend was Gerry hier Zaterdag naar de vijfenvijftig plus beurs geweest.Viel eigenlijk een beetje tegen. Maar zelfs een afspraak gemaakt bij een tandarts om mijn prothese eens te veranderen die ik veertig jaar heb. Durfde nooit omdat er waarschijnlijk tandsplinters uit mijn kaak verwijdert moeten worden. Zondag een flinke wandeling gemaakt. Voor de kenners, Zeddam 's Heerenberg, wal, plantage en beukenbosje, Stokkum en weer terug naar Zeddam. 's Middags verjaardag bij Jan die zestig geworden was.Bere gezellig zo dat Gerry maandag morgen om zes uur weer pas weg ging naar Ulft. Toen de fiets naar Dichteren en vandaaruit aan wandelen met Thea. Een echte wandeling via Vijverberg, Gaanderen, Slangenburg, IJzervoorde, Overstegen, Kruisberg weer terug naar Dichteren zo'n dertig tot vijfendertig kilometer. Veel gezien, een ree die net voor ons het struikgewas uitsprong en een weiland in rende en nog even bleef staan. Koffie gedronken bij het Onland, kaarsjes opgestoken voor alle dierbare in de kapel van de abdij. Fiets naar Zeddam en toen eigenlijk niet veel meer gedaan. Gisteren samen met Bart en Anouk om twaalf uur daar brood gegeten. De middag gevuld door een begin te maken om iets te bedenken voor het feest, honderd jaar Sydehem volgend jaar. Vorige week bij toeval kwam ik er achter dat het volgend jaar al was. Dus 2010 een jaar vol herdenkingen, Sydehem honderd jaar en de schutterij honderdtien jaar. 's Avonds kreeg ik een koffer vol foto's die "even" uitgezocht moeten worden en goed gearchiveerd en dan terug. Het liefst met ook nog de namen en gebeurtenis.
Vanaf volgende week een vaste avond met een paar mensen aan de slag.
Ga nu toch maar weekplanningen maken anders kom ik er bijna niet meer doorheen. Is wel leuk zoveel doen. Krijg je geen tijd om oud te worden.
Tussen door Hyves,blogs en stamboom, en ook de vergaderingen en het huis. Voor mezelf was een klein kamertje groot genoeg geweest maar heb nu zoveel plaats voor opslag van de verenigingen nodig dat er nog wel een verdieping bij mag komen.
Foto's zo kreeg ik een koffer, een ton en een zak vol met foto's Zoek je die even uit?
Het lijkt wel sinterklaas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten