donderdag 12 september 2013

Beslissen

dinsdag 3 maart 2009


Deze week moet ik beslissen verhuizen naar een appartement of hier blijven en het huis opknappen. Het zal voor mij de laatste verhuizing worden in mijn leven.Moet weer een keus maken tussen hart en verstand. Mijn verstand zegt ga verhuizen, lekker alles compact en toch voldoende ruimte, vloer oppervlakte voor wonen en slapen zestig vierkante meter dus voor iemand alleen ruim voldoende. Een groot deel van mijn kennissen die mij al raad hebben gegeven doen, nu heb je de kans. Maar in mijn hart is toch wel iets van waar ik nu woon is me alles wel vertrouwd maar is toch mijn huis niet. De buren proberen me over te halen om maar niet weg te gaan. Financieel maakt het niet zoveel verschil. Als ik hier blijf moet ik mijn geld ook aanspreken om vooral de uitbouw flink op te knappen, dus met een verhuizing maakt dat ook geen verschil. Weet toch met een grote waarschijnlijkheid grenzende zekerheid dat ik nooit meer ga samenwonen., ben niet het type dat zoiets nog ooit zal doen. daarvoor ben ik te onrustig en kan me nu heel goed vinden in de situatie met Gerry, latten. Dit huis met drie slaapkamers en tuin ook al is die niet zo groot moet toch bij gehouden worden, daar een nieuwe start maken en een hele maal opnieuw begin is toch ook wel aanlokkelijk. Zal zeker hier nog vaak in deze straat terugkomen daarvoor wonen te veel vrienden en ook voor carnaval in de straat zal ik zeker terug komen. Zondag een dagje Drenthe gedaan met Gerry en vrienden, hotels wezen bekijken voor hun fietsclub, als je zo rond gaat en diverse hotels bezoekt merk je toch wel de verschillen in ontvangst en gastvrijheid. Ze hebben een mooi hotel uitgekozen en vooral de manier waarop de eigenaar een korting aanbood gaf de doorslag. Deze week druk met vergaderingen en pc werk. Gisteren vergadering van de schutterij, een heel vermoeide bijeenkomst. Moet veel werk doen. Persberichten opmaken , voorzet maken voor het Kermisboekje, opzoek naar een nieuwe website en dat allemaal voor het einde van de maand. Vanavond in Sydehem vergadering van de cliĆ«ntenraad daar de commissie voor het honderdjarig bestaan voorbereiden dus zal me niet vervelen. Nu dadelijk een verjaardag in Gaanderen, de eerste van negen deze maand. En beslissen waar ik na september ga wonen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten