donderdag 12 september 2013

Verkouden

vrijdag 24 april 2009


Voor de tweede keer dit jaar geveld door een verkoudheid.Hoofdpijn en verhoging. Koud hebben,dikke trui aan en de cv hoog . Toch afgelopen week juist een beetje kalm aan gedaan. Merk wel dat ik afgelopen twee jaar me zelf toch niet veel rust heb gegeven, slaap nu heel veel. Tussen door wel voor de schutterij gezorgd en Sydehem. Vooral voor de schutterij bezig geweest om advertenties te verkopen, is behoorlijk gelukt. Stukken schrijven voor het Kermisboekje en op Internet nog wetenswaardigheden opzoeken, doe ik tussen het slapen door. Wel elke dag kijken hoever ze zijn met mijn nieuwe onderkomen, begint nu wat te lijken.De steigers zullen volgende week wel weggehaald worden dan zal ik weer foto's maken. Zondag is de bedoeling dat ik voor een schutterstreffen meega naar Didam. Hoop dat het dan weer goed met me is. Maandag vloerbekleding en de wandafwerking uitzoeken. Dan dinsdag en woensdag vergaderen, donderdag Koninginnedag, maandag vier mei dodenherdenking, allemaal schutterij optredens. dan zitten we alweer volop in mei, wat gaat de tijd toch snel. Als het Kermis boekje klaar is aan de slag met het jubileumboekje over Sydehem, och ik hoef me nog niet te vervelen. Probeer toch ook weer aan mijn stambomen te gaan werken tussen alles door want ook daar moet het nodige aangedaan worden. Het wordt in 's Heerenberg moeilijker want het archief ligt voor een gedeelte in Didam. Ook zo af en toe nog foto's scannen en uitzoeken en archiveren. Heb tot nu toe zo'n tweeduizend foto's op mijn pc staan, wel gesorteerd in mappen zodat het makkelijk terug te vinden is. En ook een begin maken om te kijken wat ik wel en wat ik niet meeneem. Wil het toch eerst goed van binnen bekijken. Bed van Anette al wel afgebroken, brengen we komende week wel naar Zevenaar.Het is dit keer geen blog geworden wat er spectaculair uit ziet maar zo is iedereen toch weer op de hoogte. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten