dinsdag 10 september 2013

zucht van verlichting

woensdag 16 juni 2010









vanmiddag een zucht van verlichting geslaagd. het kermisboekje was klaar. ziet er goed uit alleen de drukker heeft een probleempje gehad, alle foto's of afbeeldingen die schuin staan hebben een grijs vlak er bij gekregen.
De keus of zo laten met korting op de drukkosten of alles terug en pas volgende week weer in huis hebben. Het d. b. gevraagd en met algemene stemmen we laten het zo.
Het zal niet veel mensen opvallen dus laat maar, we zijn toch Hollanders dus korting mooi meegenomen toch. Morgen de facturen erbij en dan rondbrengen.
Het wordt deze dagen toch en tocht dor het dorp deze dagen eerst de boekjes en dan een flyer van de stichting vrienden van Sydehem huis aan huis bezorgen.
Dit was bijna niet meer nodig geweest, gisteren een giga aanvaring met hoofd p. r. van de stichting gehad.
Mocht de naam bedeltocht niet gebruiken. Was net in een bui van kom maar op lust je rauw.
Viel niet in goede aarde na twintig minuten aan de foon toch mijn zin gekregen en nu mocht het toch.
Dus flyer herschreven en het woord bedeltocht er uitgehaald.
Nu het er wel in mocht staan wilde ik het al niet meer gebruiken.
Erg druk geweest met alles dus van voetbal weinig gezien.
Vrijdag nog de hel dag geklust bij Marcel in 's Heerenberg, die schiet niet veel op. Had me zo druk gemaakt dat ik toen ik eten zag alles begon te draaien en kon geen hap door mijn keel krijgen.
Was ook weer zo'n dag net als zaterdag toen kwam Annette me nog even opbeuren poosje gepraat en och alles werd weer rustig.
Zondag een bbq gehad van de kerk als dank voor de alles wat ik gedaan had in het archief. Heerlijk gegeten en gedronken.
Er werd geen brood of vis vermenigvuldigt er was van alles genoeg.
Vlees salades en weet niet wat allemaal. Lekker gedronken en gegeten.
Denk dat ik meer op gemaakt hebt wat ik vroeger op de collecte schaal hebt gelegd.
Mandag was Fien jarig de hele dag daar geweest dus met koken gemakkelijk gehad. En gisteren een Sydehem dag en vandaag een schutterijdag gehad.
Morgen een combi net als vrijdag en zaterdag.
Zondag ga ik maar eens treinen anders verloopt mijn vrije reis, zou ook jammer zijn.
Waar naar toe? gooi een euro op kop noorden munt zuiden en dan nog een keer waar het opgevallen is tegen het westen, ben benieuwd waar ik uit kom. Ga vroeg en kom laat weer thuis. En tussen de bedrijven door nog meer als veertig foto's ingescand. Liefhebbers die ze willen zien kunnen zich melden via picasa of via deze site.
Rusland? weer wat verder weg gekomen, heb geen tijd om op vakantie te gaan.
En nu mijn zelf eens tentoongesteld door de jaren heen.en voorkant boekje 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten