dinsdag 10 september 2013

Dit was het dan

vrijdag 28 mei 2010


heel even is het wat rustiger geworden na een hectische week. Het wilde niet vlotte met het kermisboekje. de advertenties kwamen niet binnen, twee commissieleden hadden afgehaakt zonder iets te zeggen betekende toch dertig adressen minder en er kwam weinig binnen.
Teksten wat ik zelf moest schrijf en allemaal af, adressen die ik af moest gaan allemaal gedaan zelfs veel meer als in de planning maar toch lukte het niet.
Was dan ook zeer pessimistisch over of we de kosten er wel uit zouden halen.
Dinsdag plots de ommekeer.Henk O en ik samen op pad in 's Heerenberg en warempel het begon te lopen achter elkaar kregen we de opdrachten binnen en toen woensdag iemand van de commissie zijn opdrachten terucht bracht was het voor elkaar.
Hadden we verleden jaar al een record aan opdrachten en opbrengst, dit jaar ver er boven, wel meer als vijftien nieuwe adverteerders en wel duizend euries meer als vorig jaar. Het boekje zal wel weer dikker moeten worden, meer advertenties dus ook meer tekst.
Er moet toch een mix van alles zijn tekst, advertenties en foto's. denk nu toch voor elkaar gekregen. Hoop dat maandag het ontwerp doorgelezen kan worden en dat het woensdag naar de drukker kan dan hebben we 16 juni het boekje voor de verspreiding. Als het zover is en het ligt bij de drukker heb ik toch ook even rust, kan dan de facturen gaan maken en kan dan klaar liggen als de boekjes gedrukt zijn.
Neem nu dan ook even gas terug en ga morgenavond naar Didam waar we uitgenodigt zijn voor een schutterstreffen.
Zal wel een drankavond worden maar toch proberen een paar rondjes over te slaan.Na deze week verder met Sydehem, kan alles nu afwisselen, week schutterij, week Sydehem.
Ach ja je moet toch wat te doen hebben.Wilde vandaag een dagje Dusseldorf doen was op pad maar had er geen zin meer in toen ik er was meteen de trein terug genomen en in Doetinchem terecht gekomen.
Kan niet zeggen dat ik mijn leven echt op de rit gekregen hebt na de dood van Annie. Ben en blijf heel wispelturig en onvoorspelbaar.
Heidy dinsdagavond nog geweest na haar werk samen portje gedronken.
Woensdag naar Annette en Paul geweest.
Eerst Zevenaar even in geweest was daar in twaalf jaar niet mer n het centrum geweest. Kende het bijna niet meer terug.
Bij ex Turmac even gestaan. Gekeken naar de poort waar ik vijfendertig doorheen was gegaan. Ja ook dat deed me wel wat.
Sigaretten worden er niet meer gemaakt is nu tijdelijk het gemeentehuis. toch wel triest ooit 1500 mensen aan het werk u eigenlijk nog maar dertig.
Bericht gehad van de Russische ambassade dat mijn visum aanvraag in behandeling is genomen.
Probeer toch in juli of augustus St Petersburg te bezoeken.
Maar ook dat hangt weer af van verschillende factoren grootste factor is natuurlijk het geld.
Als buienradar het goed heeft gaan we na deze week een grote hitte te gemoed. Heerlijk zit echt op warmte te wachten. Vind alles zo kil en koud. En verder?
Laar mezelf ook weer verrassen.
Vanavond geen tv maar de cd van de poemas vaak gedraait. eigenlijk nooit echt goed de teksten beluisterd nu wel. Sigaartje opgestoken en een whiskey er bij vond vooral de tekst van dat was het dan het best bij me passen
Toch een stukje van de tekst
Dat was het dan
Alles geprobeerd
Weer alleen, even wennen
't ging verkeerd
Dat was het dan
alles weer voorbij
groot leeg huis, groot leeg hart
groot leeg mij
voelt niet eens zo gek
't is gewoon een nieuwe stap
even 6 jaar snel vergeten
dit was 'm dan
dit was het dan
dit was alles wat ik had
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten