dinsdag 10 september 2013

De man met de hamer

maandag 10 mei 2010





Ja ik ben hem tegengekomen, de man met de hamer.
Vrijdag middag begon het al een beetje te komen verkouden.Vrijdag onverwacht nog met Fien en Henk boodschappen gehaald en merkte ik dat ik verkouden werd.Hoesten en toch beginnende hoofdpijn.
Zaterdagmorgen bij Marcel en Heidy koffie gaan drinken stonden hun net op punt op aar het voetbal te gaan in Wehl. Bart moest zijn tweede wedstrijd spelen. Natuurlijk meegegaan want ik wilde hem wel eens zien voetballen.
Heel erg mooi om dat geloop van die kinderen te zien.
En Zeddam won met 3-1. Bart schopte de bal zowaar ook nog een paar keer weg. Hij is nog een beetje bang voor de bal.
De ouders waren lekker fanatiek en het was best gezellig.
Toen 's avonds naar Beek naar de bruiloft van Willeke en Ronald ook heel gezellig maar merkte toch al vlug dat het niet goed met me ging en half twaalf heb ik me weer op laten halen. Hoesten en proesten de hele nacht door.
Gisteren iets gedaan wat ik misschien in vijf jaar niet gedaan hebt de hele dag geslapen. Tussen door er wel uitgegaan maar elke  keer weer terug naar bed. De vermoeidheid kwam er toch wel uit.
Zijn ook enerverende weken geweest.
Heel druk geweest met de schutterij, vrienden van Sydehem en hier in huis.Vooral schutterij heeft er behoorlijk ingehakt.
Veel geregeld en veel schrijfwerk gedaan en de advertentieverkoop laten starten. Moet zelf nog wel rond maar dat gebeurd vanaf dinsdag wil ik dat in een keer klaar hebben.
Intussen ook eigenaar geworden aan een nieuwe bril. Ogen waren sterk achteruitgegaan. Kan nu toch een stuk beter zien.
Maar gisteren was echt een dag dat ik te moe was en te ziek om veel achter de pc te zitten. Moeten nog uitnodigingen weg maar dat gebeurd dadelijk na dit blog. De dodenherdenking was was toch ook heel bijzonder met die oud strijders maar heb daar denk ik mijn verkoudheid opgelopen.
Dadelijk eerst naar Doetinchem, mijn gebit is gescheurd.Nam een stukje peer en toen voelde ik later dat er een scheur in de onder prothese zit. Vlug laten maken. Zaterdag morgen eerst om zeven het oud papier eens aan de weggezet dat kwamen ze ophalen.
Had het steeds in de berging opgestapeld en stonden nu 15 dozen vol van. Dit eerst eens weggedaan nu ik toch hier was.
Bedoeling was het niet dat ik in Zeddam zou zijn maar ja heb denk ik nu toch wel een definitief besluit genomen blijf maar hier. Leven in twee werelden gaat niet. En het vuil is nu waarschijnlijk opgelost. En begin denk ik ook op te knappen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten