dinsdag 10 september 2013

zomer en niet warm

zondag 20 juni 2010








Morgen begint de kalender zomer. de meteorologische zomer is al begonnen helaas nog niet veel van gemerkt een paar mooie dagen verder niks geen warmte. vandaag sloeg eigenlijk alles.
Dus vanmorgen de trein gepakt om uit te rusten.
Bus Doetinchem,trein Arnhem richting Zwolle in Zwolle gekeken rondgelopen museum bezocht familie lid proberen te traceren niet gelukt en toen verder naar het noorden, Leeuwarden, niks te beleven.
Groningen, daar aangekomen had ik geen zin om de stad in te gaan te vele herinneringen, terug via Zwolle naar Amersfoort. Amersfoort Utrecht daar wat gegeten ook niet veel alleen maar koud vlug weer trein naar huis gepakt.
De gratis reis liep morgen af en ik had nog en reis eerste klas van afgelopen winter dus in het pluche gezeten.
Heb me uitgerust van de vermoeienissen van gisteren. Ruim 700 flyers huis aan huis rondgebracht. Wat een weelde in Zeddam.
Ben bij huizen geweest die ik noch nooit gezien had en met open mond bewonderd hebt.
En de keur van auto's van een oud eendje tot een splinternieuwe Ferrari, onvoorstelbaar wat een bolides voor de deur.
Soms een hele puzzel om een brievenbus te vinden, verstopt tussen het groen of tussen de auto's. de ene brievenbus hoog de ander laag en volgens mij wil niemand post hebben zo strak zitten die dingen of met borstels of veren er achter, niet te doen.
Een tip voor sportschoolbezoekers ga folders rondbrengen dat vergt net zoveel energie als in zo'n school lopen, bukken strekken en kracht uit oefenen op de kleppen van de brievenbussen.
Verder och een week die ik snel maar vergeet.
Ben met dit blog zondagavond begonnen en nu maar eens afgemaakt.
Vandaag balans opgemaakt van de hulp van a. s. zaterdag behoorlijk tegengevallen.
Of geen tijd of weet ik wat. Ben heel benieuwd wat de opbrengst gaat worden.
Had in een erg optimistische bui geroepen ruim tweeduizend eurie maar stel dat nu met zevenhonderd naar beneden bij. Zal niet meer zijn als twaalf of dertienhonderd.
Jammer maar het zij zo. Dit is dan ook absoluut de laatste actie die ik zo organiseer.
Volgende week kermis dan in september jubileum schutterij en dan 16 oktober mijn allerlaatste kunstje en dan is het afgelopen met heel veel dingen.
Er zijn te veel mensen die er van uitgaan dat ik alles doe dus gooi de kont echt tegen de krib en einde van het grote circus.
Dadelijk nog stukje voetbal kijken en geloof dat ik weer een Hyves aanmaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten