dinsdag 10 september 2013

Dansen met tranen in mijn ogen

vrijdag 22 januari 2010


Een van de mooiste nummers van Ultra Fox is "wel dancing with tears in my eyes". Dit is precies wat ik nu doe. Enerzijds helemaal blij dat ik nu niemand heb waar ik een verbintenis mee heb, van de andere kant ik mis veel. Heb hier zelf voor gekozen. In 2008 ook al eens in een blog geschreven dat ik voor relaties eigenlijk niet geschikt ben. Ben daar te onrustig voor vooral als er een bepaalde druk op me wordt uitgeoefend. Dan knapt er wat en ga weg zonder wat te zeggen.Dus ben weer weggegaan zonder woorden hierover, wel met tranen maar toch ook wel dansend. Voel me gewoon het lekkerste op de momenten die ik zelf uitkiest. Gewoon de fiets pakken, de wandelschoenen aan of de bus pak als het me benauwd.Ga wel stipt de agenda volgen en kom de afspraken bij de instanties precies na maar ben en voel me vrij.Ben dit jaar dan eigenlijk niet goed begonnen. Had dingen beloofd die ik toch niet waar kan maken. Voel me schuldig en toch opgelucht.Heb gewacht met publiceren van dit korte bericht.Ben begonnen en toen niet geplaatst nu 4 maanden later is alles weer anders gelopen.Beter? zie mijn volgende blogs. Merk dat ik niet zonder mijn grote liefde kan 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten