dinsdag 10 september 2013

Bah

vrijdag 14 mei 2010




Bah het is koud en blijft voorlopig ook nog koud. Dit is echt weer waar ik niet tegen kan.
Bah zit nog steeds met die verkoudheid. Ben niet echt ziek maar ook niet echt lekker.
Bah gisterenmiddag een dorpsgenoot overleden die maandag 58 zou worden en met veel dingen in het verenigingsleven een spil in het geheel was. het betekend dat al het voetbal hier stop ligt. Bart zou morgen zijn eerst kampioenswedstrijd mogen spelen maar omdat Klaas is overleden is de hele week hier geen voetbal
Bah sommige dingen willen niet lukken, krijg bepaalde zaken niet vooruit.
Bah ik geloof dat ik in Zeddam de enigste persoon ben die niet op vakantie is en niet hoeft te werken. We hadden een grote donateursactie gepland voor zaterdag maar van de 48 leden hadden zich gisteren al 32 afgemeld met of werken of vakantie.Dus dat ff regelen naar twee week later.Mails versturen en wie geen mail heeft zelf even rondbrengen.
Maar er zijn ook dingen die goed gaan, advertentieverkoop voor kermisboekje loopt buiten verwachting.
Vanmorgen samen met de carnavalsvereniging toch een deal kunnen sluiten om een "bedeltocht"door Zeddam te houden voor de tuin in Sydehem. Vanmorgen om zes alsnog de vergunningen gedownload a een stuk ingevuld en we gaan er weer voor.
Moet alleen nog 35 vrijwilligers charteren. Ook dat gaat wel weer lukken.
Zou wel weer eens lekker lang in bed willen liggen maar langer als hooguit zeven lukt me niet Wordt wel weer anders.
Na 16 oktober als ik mijn allerlaatste grote kunstje vertoond hebt dan krijgen we rust en tijd voor ons zelf.
Wil in juli toch nog even er tussen uit en mijn zinnen zijn gezet op..... St. petersburg in Rusland. Rusland heeft me altijd al getrokken en pas geleden nog een boekje gelezen over de oorlog in Leningrad zo heette dat toen en heeft me zo gefascineerd dat ik daar naar toe wil. Of het lukt? weet ik niet, moet een nieuwe id kaart hebben maar haal toch maar een pas. Heb het aanvraagformulier voor een visum al thuis al een goedkope vliegreis uitgezocht en zelf een redelijk betaalbaar hotel(moet je van te voren boeken, anders krijg je geen visum) dus begin is er.
Volgende week feestweek in Sydehem dus van zondagmiddag twee tot vrijdag zes zit ik daar uitgezonderd de nachten. We maken er weer een mooi feest van voor de mensen en waar we terechtkomen? Ik zie het wel.
Vanmiddag de nieuwe schuttersfoto's opgehaald sta zoals altijd weer er bij als lachende aap.
Maar ja als je zo bent kunnen ze er ook niks anders van maken
Donderdag was zus Leny nog geweest met haar man Lood. Was heel gezellig. had soep gemaakt een koude schotel zelf gemaakt en een beenhammtje lekker mals gebraden. Hebben lekker gegeten(denk ik) en Leny had mooie foto's meegebracht, dus toch een feestdag gehad. Wat wil je van zeven zussen, vier broers zijn wij alleen nog over.
En nu ga ik zo weer slapen.
een foto van oma moeder en zus en een foto van het bestuur van de schutterij 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten