woensdag 11 september 2013

Balans

woensdag 23 december 2009




Ook dit jaar weer de balans op maken van een toch opnieuw bewogen jaar. Begon met sneeuw, ging weer naar Ulft. Druk met Sydehem en schutterij, Al in april het kermisboekje aan het maken. Veel veranderingen binnen Sensire en in februari net voor carnaval de beslissing ik ga verhuizen. Info gevraagd, doorgerekend en het bleek betaalbaar te zijn de nieuwe appartementen in Zeddam. Optiegenoemen, gekeken hoe en wat tekening bestudeerd en toen getekend dat ik naar een appartement ga. Rond begin septmber zouden ze klaar moeten zijn. Tussendoor veel gewandeld en gefietst. Toch de lokroep Limburg kon ik niet weerstaan. Anne Marie ondersteund om toch te proberen weer aan het lopen te komen. kermis gevierd, vankantie oostenrijk geweest en toen met Gerry gebroken. Naar Luxemburg om toch nog te proberen Berdorf Echternacht te lopen maar hadden als snel in de gaten dat het niet zou lukken nog wel een stuk van vier km gelopen Anne Marie op de krukken over bergen en door dalen.later hebben we nog heel wat avonturen beleefd met de rolstoel en de krukken.Op 2 oktober de grote dag dat ik de sleutels kreeg. meteen aan de slag gegaan met hulp van Marcel en Henk O. het ging zo voorspoedig dat ik 8 oktober voor het eerst in mij nieuwe huisje sliep. Ik was de allereerste die er sliep en om twaalf uur 's nachts ben ik het hele gebouw doorgelopen. heel apart een gebouw met twee en vijftig appartementen en jij bent heel alleen in.Een paar aanloop problemen gehad in het begin met de telefoon en Internet ook dat is opgelost en nu zit al weer bijna drie maanden hier. Alles bij de hand en gemakkelijk schoon te houden. Al een hoop meegemaakt hier brand,inbraak en weet ik wat niet allemaal. Nu begint het voller te worden komen meer mensen te wonen. Woon er met heel veel plezier. Afgelopen jaar toch ook weer vrienden en vriendinnen verloren door overlijden. Het is een verwarrend mooi jaar geweest met diepte en hoogte punten. Maar goed dat we niet in de bol van de toekomst kunnen kijken.
Voor alle lezers van mijn blog fijne dagen en een gezond 2010.
Boven de foto zoal het pand in 1910 er uit zag en zoals het nu er uitziet. Helemaal links in het midden mijn stulpje 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten