woensdag 11 september 2013

zoveel

zondag 8 november 2009


Wat kan er toch veel gebeuren in een week en toch dingen die eigenlijk niet zo belangrijk lijken.
gemerkt dat mijn laatste blog niet op hyves is verschenen. ik had hem er eerst wel opgezet en toen verwijderd omdat er veel tekst in zat wat niet helemaal abn was. Er is eigenlijk niet zo heel veel gebeurd afgelopen tijd. Heb hier in huis de laatste dingetjes nog neergezet en opgehangen, schoongemaakt gordijnen die nog niet gestreken waren netjes gestreken en weer opgehangen. Dat moest ik wel van mijn oude buurvrouw die vorige week op visite was. "mannen" pakken de gordijnen uit de verpakking en hangen het op zonder te strijken.Strijken is nog steeds iet mijn sterkste punt. Kan heel goed strijken maar niet met een bout. Deze week ook het toilet eens wat opgepimpt. Het was het enigste vertrek waar niks aan gebeurd was behalve schoonmaken en lamp en toiletrolding opgehangen was. Na veel denkwerk heb ik er strepen in aangebracht. Horizontale, verticale,diagonale en een cirkel. De muren waren mooi wit en veel verf had ik niet overgehouden dus in een beschaafde lichte kleur de strepen aan gebracht. Op de strepen ga ik nog teksten maken, moet goede sjablonen zien te lenen dan zet ik op al de strepen teksten op. het wordt geen toilet waar de verjaardagkalender, wandtegeltjes met Toon spreuken komen te hangen. Er staat wel een wierookstandaard met wierook in zodat je als je dat wilt de heerlijke geuren uit de pot kunt verdrijven. Deze week ook en uitleg over de brand die er geweest is gehad. Er was iemand van de brandweer bij. Nuttige tips gekregen en toch ook van de verhuurders kant zijn er veel vragen die er waren besproken. gisteren nog in mijn oude huis geweest. Ziet er wel weer anders uit, ik had geen moeite met het weggaan, betekend toch dat ik met het huis geen band had. Vanmorgen nog foto's van Oostenrijk gekregen ook dat zette me weer aan het denken. Mailtjes en telefoontjes van goede bekenden en familieleden gekregen en ook die hebben mijn hersenen weer uit slaapstand gehaald. Krijg komende weken heel veel bezoek waar ik erg na uitkijk.Vandaag naar voetbal in het dorp wezen kijken, koud geworden maar ook zij hadden gewonnen en vandaag eigenlijk al mijn favorieten dus op dat gebied hosanna. Komende week? Geen idee wat ik allemaal ga doen. Wil en moet nog heel wat pc werk doen. denk dat ik daar maar mee begin. En misschien dat dit mijn laatste hyves week wordt, ben er te veel mee bezig. Maar we wachten nog een paar dagen. Dit blog blijf ik wel doorschrijven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten