woensdag 11 september 2013

Bekeken

zondag 7 juni 2009








Zo zaterdag was het zover, voor het eerst mijn nieuwe onderkomen bekeken van binnen.Van buiten al het nodige gezien en de tekening helemaal bekeken maar was toch benieuwd hoe het van binnen er uit zou zien. Samen met Heidy, Bart en Anouk m'n nieuwe stulpje dan bewonderd. Er moet nog heel veel gebeuren maar kreeg bij het binnenkomen van het appartement al het gevoel, YES. Lekker ruim en toch compact, goede lichtinval zowel voor als achter, mooi uitzicht en toch vrij. De woonkamer met de keuken mooie lekkere lange rechte muren. Balkon groot genoeg voor wel vier mensen.Heb al een idee hoe de meubels komen te staan, kleur van de wanden en wat voor de ramen zal komen.Grote douche, wel een kleine berging en het computerkamertje is ook niet al te groot maar al met al dik tevreden. Met de berging weet ik al wel hoe ik dat oplos en de pc kamer kom ik ook wel uit en red me daar dik mee. Heidy was heel enthousiast en Anouk wilde meteen al logeren. Bart wilde wel snoepjes komen halen maar is met logeren wel veel terughoudender. 17 juni mag ik nog een keer terug komen en dan kan ik het beter bekijken, nu was het er heel druk.Heb nu echt de goede keus gemaakt. Na de euforie van het huis op de fiets naar Ulft waar nog een middag gewandeld moest worden. Weer droog en een binnenkomst die geweldig was. Overladen met bloemen en een paar "diploma's"zijn we ingehaald. Omdat ik nooit in groepsverband gelopen heb, had ik geen idee wat me te wachten stond. Kwam ogen te kort om iedereen te zien die langs de kant stonden. denk dat Ulft en de omliggende plaatsen voor negentig procent uitgelopen was. Alle vier dagen heel fijn gelopen ook mijn wandelgenoten, Lies van achtenzestig, Maria van zesenzeventig en Gerry waren heel voldaan. We hebben gezellig gelopen en voor mij was het een openbaring hoe dit allemaal ging.Elke dag kregen we van bekenden van de dames frisrankjes, koffie en versnaperingen aangeboden. Vrijdag hebben we nog nagepraat bij een bekende onder het genot van een wijntje wat ook heel gezellig was en zaterdag afgesloten door met de buren van Gerry, de kinderen en kleinkind pannenkoeken te eten. Helemaal opgenomen bij iedereen. Vanmiddag gezellig op visite bij Henk en Fien.Toch maar gewoon naar Zeddam, er ligt voor mij nog heel veel te doen deze week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten