woensdag 11 september 2013

Verandering

dinsdag 1 september 2009


Het heeft even geduurd voor dat ik een nieuw blog schrijf. Veel gebeurd, details even niet.
Fijne vakantie in Oostenrijk gehad.
Met Bart een dag Rotterdam gedaan, Anouk durfde op het laatste moment niet mee.
Prachtige dag gehad, Bart keek zijn ogen uit. een tram zo met de rails in de straat, de hoge gebouwen en de veel politie auto's, ambulances moest overal een foto van maken. Toch maar niet gedaan.Eerst trein, kaartjes openbaar vervoer gehaald bij vvv, rondvaart die voor Bart te lang duurde. Hij vond de golven op het water interessanter als wat in de havens te zien was, euromast was geweldig, boven in kon hij zelfs het politiebureau zien,en toen nog de Mac. Heerlijk. Moest denken aan de dag met Koen in 1994 toen naar het spoorwegmuseum, Bart ging precies zo zitten zoals Koen ook in de trein ging zitten.
En nu heb ik bericht dat de sleutel van mijn nieuwe appartement 2 oktober overhandigd wordt. 15 oktober gaat dan mijn nieuwe huur in.
Dus ga nu alles van hier opzeggen en aan de slag om het hier leeg te krijgen en daar vol. Eerst daar nog wat op de muren doen, zal alleen sauzen worden, doe geen behang. Heb al wel kleuren in gedachten maar zal het sober en toch kleurig houden.Welke? ik laat me zelf verrassen.
Meubels die ik nu heb gaan allemaal mee. Zal vooral de schuur flink moeten opruimen, veel dingen in huisverleden jaar al weggedaan. Nog met jeugdvriendin Anne Marie naar Luxemburg gegaan. Zij heeft een tocht van vier km op de krukken volbracht. En geen gewone kilometers maar met veel hindernissen op ons pad.Was de moeite waard.
Maandag terug vanaf Roermond naar Venlo met een concert nar huis gegaan. Een Spaanse groep uit Tilburg repeteerde in de trein voor een optreden bij de finish van de ronde van Spanje Een leuke ervaring.
Tussendoor veel familieleed gehoord en gezien. Lijkt wel of iedereen tegelijk ernstig ziek worden. Minder leuk.
Maar het leven gaat verder 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten