woensdag 11 september 2013

Rustiger

zaterdag 20 juni 2009


Langzaam aan wordt het wat rustiger rond om me heen.De voorbereidingen voor de kermis zijn bijna rond, nog een paar persberichten versturen en nog twee facturen wegbrengen, posters plakken en de klus is geklaard. Veel werk gehad, maar het resultaat is er ook na, al veel lof gehad dat het boekje en de poster er zo goed uitzien.Jammer maar in het boekje staat 1 fout, we hebben de proefdruk nagekeken en toen was alles goed alleen de drukker moest nog wat veranderen aan het lay out en toen is er iets mis gegaan. het is geen grote fout maar iedereen ziet het, het zei zo. Het wil niet zeggen dat ik nu niks meer te doen hebt, volop in de voorbereiding voor volgend jaar 110 jaar schutterij en 100 jaar Sydehem, twee jubilea waar heel veel werk in zit. Drie boekjes maken. ben al wel begonnen maar wil alle concepten voor het einde van dit jaar af hebben. Vorige week elke keer pech met de elektro fiets, toen aar eens weggebracht naar de fietsenmaker, gister weer opgehaald, is weer perfect en de kosten vielen ook nog eens mee. Woensdag samen met Gerry en Fien de buurvrouw het huis nog eens bekeken. Het begint nu toch op te schieten. Wordt wel heel mooi en we hebben diverse appartementen bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat ik toch de beste keus gemaakt hebt rond ligging en groote. Verhuizing staat dan ook nog op de planning, eerst in augustus nog een weekje Zillertal en dan de Achterhoekse vierdaagse lopen en dan verhuizen. Heb al veel hulp aangeboden gekregen, maak er dankbaar gebruik van. Deze week een prachtige kast gekregen die precies bij de rest van de meubels past, hoef niet veel meubels meer aan te schaffen alleen wat decoratie, dat komt wel als ik er in zit.Heb voor mezelf al wel een idee gemaakt hoe ik het inricht. Donderdag nog een keer naar de tandarts en dan heb ik nieuwe tanden.Afgelopen week gepast en het ziet er goed uit, bespaart me een botox behandeling. Krijg het gezicht toch voller, met een bek vol tanden.Gisteren mezelf verwend met "humkes"soep, heel lang niet meer gehad uitgeprobeerd en nog gelukt ook.Wie weet wat het is mag het zeggen.Verder hier een beetje het huis schoonmaken, voor de was zorgen en alles wat er zo bijkomt. Dinsdag nog twee vergaderingen, de ontwikkelingen rond Sydehem nog heel kritisch volgen. Weet ook niet goed hoe of we hier mee aan moeten. lastig het is een proces in de zorg wat zo van boven af gestuurd wordt dat we haast geen inspraak meer krijgen. Jammer er wordt door de overheid zoveel geld nu weggesmeten aan onzinnige dingen, men laat zich opjagen door figuren als Wilders en Verdonk die toch alle medezeggenschap af willen schaffen zodat Den Haag nu daar al een voorschot op neemt. Maar gelukkig is mijn hart nog niet verkleurd en zal me voor de mensen die er nu zitten nog veel voor in zetten. Nu hopen op mooi weer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten