vrijdag 13 september 2013

Vrij

woensdag 25 juni 2008


Vrij?
Waarvan,van al mijn vrijwilligerswerk.
Gistermorgen alle stukken die ik nog in mijn bezit had gesorteerd en gisteravond het voorzitters schap van de cliëntenraad in het verzorgingshuis over gedragen.
Kort gehouden was binnen een kwartier al weer weg. Na denk ik veertig jaar diverse baantjes in verenigingen e.d. te hebben gehad, nu gen verplichtingen meer.
Wat heb ik zoal gedan?bestuurslid schaakverenigingen,schaaklessen gegeven op basisschool, o.r lid Turmac, binnen de FNV van alles gedaan en overal ingezeten van voorzitter plaatselijke afdeling tot in de bondsraad,cliëntenraad soc. dienst, voorzitter cliëntenraad verzorgingshuis, voorzitter centrale cliëntenraad thuiszorg,bestuurslid schutterij en nog veel meer. En altijd vrijwillig. En nu, alles over. Voel wel berusting, nog geen voldoening,heeft te maken met het afgelopen jaar. Voel dat ik toch mensen in de steek heb gelaten,in de verenigingen en ook wel privé. Vanaf verleden jaar 9 juni toen Annie naar het ziekenhuis ging heb ik mijn leven op de kop gezet. En nu verder? morgen meer 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten