vrijdag 13 september 2013

Klussen

donderdag 21 augustus 2008


Merk toch dat ook ik een dagje ouder begin te worden. Het klussen gaat me niet zo snel meer. Vorige week al een beetje begonnen en zaterdag het bed afgebroken, ben ik maandag begonnen met het opknappen van de slaapkamer.
Nu op donderdag heb ik het schilderwerk en texwerk af. Vandaag laminaat leggen en dan het bed weer opzetten en verder de aankleding verzorgen.
Nieuwe gordijnen en nieuw beddengoed en verder nog wat op pimpen met het geen wat er allemaal nog is en wat gebruikt kan worden.
Ga toch het verleden maar verder afsluiten en hoop dat dit meewerkt om toch maar een nieuw begin te maken.
Wil het wel een beetje oosters houden. Heb de kleuren van beneden boven ook maar gebruikt dus het loopt als een stoute rode draad door het hele huis. Niet alles is rood maar had nog wat over dus voor een wandje dat maar gebruikt.
Maar door alles wat de laatste tijd toch is gebeurd ben ik moe. Gisteravond de hele avond geslapen. Had een paar nachten toch heel weinig geslapen soms om half vier al tv aan het kijken. Dus ik kom me zelf toch elke keer weer tegen.
Volgende week weer vaker gaan lopen, nu krijg ik beweging genoeg door elke keer de trap op en af te lopen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten