vrijdag 13 september 2013

Vervolg

dinsdag 29 juli 2008





Toch even een vervolg op mijn blog van vanmorgen. De knoop doorgehakt en nu een "aluminium" vloer. Eerste druppels waren angstzweet.Durfde het stanleymes er haast niet in te zetten, toch klaar gekregen. Vanavond Anouk hier. Heeft ons (Annette en mij) geschminkt.Wilde jullie het resultaat toch niet onthouden. Daarom wel lekker. Morgenvroeg om drie (dus over een paar uur) zal het wel klinken Opa mag ik opstaan. Op deze foto nog volop in werkkleding
Ja met zo af en toe wat klussen en soms ook te niksen. Het klussen gaat niet erg hard. Stuit toch elke keer weer op onvoorzien omstandigheden.
Het heeft eigenlijk ook geen haast maar voor me zelf wil ik het toch een keer af hebben. Gisterenmiddag naar Doetinchem gefietst om wat voor op de vloer uit te zoeken.
Kon geen keus maken en toen ik weer terug was had ik geen zin meer had een kl.te dag. Intussen de keus gemaakt dus er wordt vandaag weer gewerkt.
Gisterenavond een poos met Ineke gebeld, deed me goed.Vrijdag naar Alkmaar kijk ik naar uit.Dus voor vrijdag moet het hele huis er weer toonbaar uitzien. Zondag in Emmeich op het terrasje gezeten maar kon het alleen niet zo lang volhouden.
Gisteren gehoord dat Dean weer naar huis mag.Hopelijk krijgen die nu voor langere tijd rust.
Vanavond komt Anouk hier weer slapen en vrijdag Bart dus weer loge's over de vloer.
Toch wel gezellig. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten