vrijdag 13 september 2013

Schrikken

woensdag 16 juli 2008


Gisterenmiddag werd mijn beeldscherm zwart.
Ik had de pc niet uitgedaan maar hij deed niks meer.
Gelukkig was er een redder in nood (Marcel Gebuis) en die heeft me weer op weggeholpen.Toevallig van veel bestanden een back op de externe schijf gemaakt in het weekend.
Moet nog heel veel weer terug zetten maar ben toch wel wat dingen kwijt. Zo zie ja maar weer toch altijd makkelijk zo af en toe een kopie te maken.
Had voor een paar weken terug een paar dia's weggebracht om daar afdrukken van te laten maken en had die opgehaald.
Heb die foto's op hyves geplaatst, kende mezelf bijna niet meer terug. Ineke en Pascal ook nog blij gemaakt kunnen hier nog spullen ophalen die pascal goed kan gebruiken en ik krijg weer ruimte.
Vandaag nog even naar het archief en dan zorgen dat mijn pc weer goed komt. Dus we gaan vrolijk aan de slag, alhoewel het een korte nacht geweest is. maar ja dat ben ik intussen wel gewend 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten