vrijdag 13 september 2013

Familieweek

zondag 17 augustus 2008


Ja afgelopen week een familieweek gehad. Dinsdag kwamen nichtjes Bep en Wil met haar man Wim en neef Ben uit zoetermeer,Katwijk op bezoek. Eerst de plek opgezocht waar hun broer was uitgestrooid en toen samen koffie gedronken bij het Montferland. In huis brood gegeten en lekker bijgekletst. Gingen al vroeg weer verder voor nog meer fam. bezoek.
Vrijdag naar nicht Ineke en haar man Theo. samen even naar haar moeder, mijn zuster Dora geweest.Was toch weer verder achter uit gegaan, kende me soms wel. Nog wel samen gelachen. Bij Pascal geweest, zag ik toch een hoop bekend spul. Blij dat ik dat allemaal gegeven hebt.De hele dag verder buiten gezeten en heerlijk gegeten, Theo had weer lekker gekookt. Ineke heeft een mooie foto van broer en zus op Hyves gezet bij haar.
Vanmiddag ga ik nog naar mijn zuster Lenie en dan heb ik iedereen weer gehad.
De rest van de week het huishouden gedaan en een begin gemaakt met het strippen van mijn slaapkamer. Hoop dat hij volgende week weer klaar is.
Tussen door nog wel redelijk achter de pc gezeten. Weer een meisje van twintig overleden die op de wachtlijst voor een longtransplantatie stond. Kijk eens op http://www.longtransplantatie.nl/ dan doorklikken naar de mensen die er opstaan daar staan alle verhalen op. Ook van Daen. Met Daen gaat het ook niet goed, krijgt nu een hele zware kuur. Doktoren in Groningen hebben al contact met ander artsen gezocht. Staan met de rug tegen de muur schreef Anita op het blog. Verschrikkelijk wat die allemaal moeten meemaken. Vindt het voor de hele familie heel erg.
Laten we hopen dat er toch nog een wonder gebeurd.
Deze week hard werken aan de slaapkamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten