vrijdag 13 september 2013

Even er tussen uit

donderdag 3 juli 2008


Ja vandaag reis ik af voor een weekje naar Nassau in Duitsland.
Ga proberen daar nog wat in archieven te zoeken naar voorouders, en vooral wandelen.
Maar vooral proberen om weer evenwicht te krijgen in het vervolg van mijn leven.
Wat wil ik verder nog gaan doen en hoe ga ik dat invullen.
Hier in Zeddam is dit weekend Kermis en dan wil ik toch liever niet hier zijn.
Slecht geslapen, net of ik nog nooit gereisd heb, al heel vroeg wakker.
Moet het koffer nog pakken, heb nog niks klaargelegd, weet nog niet wat ik meeneem.
Gisteren?Archief geweest, mijn e mail adressen eens opgeschoond en gegevens overgezet op de mobiel, Bij Bart en Anouk geweest en een pension geboekt.
Telefonisch wilde toch een zekerheid hebben, komen me van het station ophalen van middag. Eerst werd er niet opgenomen en even later belde ze mij op, prijs afgesproken (nog goedkoper als op internet stond) en boden meteen aan om me an het station te halen. Goeie service.
Ga vanaf Doetinchem maar vroeg genoeg want dat eerste stuk is toch altijd een groot vraagteken.Rijden er treinen ja of nee.
Wil een heel week maar eens geen pc zien en zal dus ook een week niet schrijven, heb mijn mobiel bij me dus kan altijd een sms je ontvangen en misschien stuur ik er zelf links en rechts ook wel een.
Voor iedereen de groeten en tot tien juli 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten