vrijdag 13 september 2013

Onverwachts

zondag 29 juni 2008


Ja heel onverwachts heb ik een andere fiets. Gisteren een buurman geholpen met omrollen van etiketten. Normaal besteed hij dat uit als thuiswerk of doet hij dat zelf, maar er was spoed bij en hij zat met twee ontstoken voeten dus heb ik hem geholpen. Onder het koffiedrinken bood hij me een elektrische fiets aan als beloning dat ik hem zo snel kon helpen, moet nog een kleinigheid bij maar voor dat geld een prachtige fiets. Gisteravond nog even een pilsje gepakt in de kroeg, fiasco, is toch niks meer voor me.
De treinkaartjes ontvangen dus dat is ook voor elkaar.
Yvonne zit in Griekenland,kreeg smsje 40 graden maar ze hadden het er prachtig. zo'n temperatuur hoeft hier ook niet maar een beetje zon kan toch geen kwaad.
En vandaag? niks op het programma 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten