vrijdag 13 september 2013

Terug

donderdag 10 juli 2008


Zo van middag om vier uur was ik weer in zeddam. Wat gevonden in Nassau? Wat betreft stamboom niet veel.
Heb wel meer als een dag in archieven doorgebracht maar moet weer terug nu naar Darmstad. Verder? Veel gelopen, lange dagen gemaakt en in de stilte het antwoord gezocht.
Vele uren in stilte doorgebracht, onderweg veel gezien.
Gelachen en gehuild, gevloekt en gebeden, gegeten en gedronken, geslapen en wakker gelegen, gepraat en heel stil geweest.
En het antwoord gevonden waar na ik zocht? dat bestaat niet.
Gemerkt dat ik de geboren solist ben, kan niet in een koor zingen of in een team spelen en kan ook geen dubbelspel spelen of een duet zingen. Ben het meest ideaal als ik alleen ben.
Als ik alleen ben maak ik geen ruzie, spreek ik niemand tegen en loop niemand voor de voeten.
Verder zal ik zo af en toe een terugblik op de dagen maken. Moet even alles op een rijtje zetten en verwerken wat er allemala gebeurd is.
Wel gemerkt dat een heel grote tour even in de ijskast gezet moet worden. Moet toch alles nieuw aanschaffen, de schoenen, afgesleten, de rugzak te klein en de tent niet waterdicht. Dus even wachten.
En het gaat me allemaal nog goed op een ontstoken teen na. Heb vergeten een blaar goed te behandelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten