vrijdag 13 september 2013

Anders

vrijdag 27 juni 2008


Soms maak je 's morgens vroeg plannen voor wat je die dag ga doen en dan loopt alles anders. Zo ook gisteren.

Plannen gemaakt voor in huis, niet veel van terecht gekomen.nog wel afgestoft en het stofzuigen afgemaakt, maar het was te mooi buiten om binnen te zitten dus naar buiten gegaan.

Een eind gefietst, over de markt gelopen en een terrasje gepikt.

Eerst voor volgende week donderdag een treinreis geboekt. Ga een week naar Nassau aan de Lahn in Duitsland, ligt dertig km achter Koblenz, ga daar wandelen,archieven bezoeken, er is een gemeentelijk en een kerkelijk archief dus genoeg te doen.

Donderdag 3 juli gaan en de tiende terug komen.

Is heel netjes zo'n treinreis boeken, ze zoeken het snelste maar ook het goedkoopste voor je uit.Aan het Googelen naar hotels en pensions voor die week, is nog genoeg vrij dus ik neem woensdag pas de beslissing waar ik blijf.

Neem de rugzak mee stop die vol boeken en ga de stilte opzoeken die me het antwoord geeft op alle vragen die ik heb.

Gister avond het rondje Zeddam gelopen met Annette(is 9,2km)dus beweging genoeg gehad.

En vandaag? ik laat me verrassen wat er komt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten