vrijdag 6 september 2013

nieuw jaar, nieuwe kansen

zaterdag 2 juli 2011


Dit is dan het eerste blog voor 2011. Wat een getal. 2011.
Nooit verwacht om dat mee te maken, toch vanzelf gekomen. Wel vanzelf maar wel met de nodige hobbels.
We zijn nu op de helft van 2011. Toch pas eerst blog van dit jaar. In twijfel gestaan schrijf ik nog of stop ik. Hetzelfde met Hyves, wat kan je schrijven en wat niet. Nu besloten om toch weer verder te gaan met mijn blogs. Gemerkt dat er toch veel opgekeken wordt en dat sommige mensen erg verrast zijn als ze zoekende naar wat anders bij mij dan terecht komen. Het eerst half jaar heeft zich gekenmerkt door eerst alle perikelen rond Ans. Die is helemaal weer opgeknapt en loopt en fiets weer in het rond. Half jaar toch weer de vriendschap met Anne Marie aangehaald. Ben weer paar keer in Limburg geweest en zij ook hier. Met haar kan ik lachen en we hebben beide wel dezelfde humor. Aangekondigd dat ik beslist over anderhalf jaar met alle bestuurlijke functies stop. Bewonersraad, schutterij en Heemkunde. met 70 geen verplichting meer. Dingen doen die ik leuk vind en nog wil doen. En dat is nog zoveel, ideeën opgedaan om toch nog een boek te schrijven. Moet nog heel veel foto's voorzien van namen en teksten. Half jaar dat ook gekenmerkt werd door het fenomeen jeuk. Al wel drie maanden veel jeuk. Waar het vandaan komt? raadselachtig. Huisarts en internist wisten het niet ben voor veel dingen allergisch maar daar kan het niet van komen. waar dan van ? veel vraagtekens Dermatoloog wist het zonder me gezien te hebben galbulten of netelroos. Medicatie gekregen en het leek goed te gaan, helaas is weer terug aan komen. Heb bruiloften gehad en begrafenissen. Heb weer veel leed meegemaakt, mag me toch wel gelukkig prijzen dat het bij mij beperkt blijft tot beetje jeuk.Kermisboekje weer klaargemaakt meer tekst er in gezet als ooit. Heel druk mee geweest, volgende week hebben we kermis dus dan zal er verder weinig van komen om iets te schrijven. Vanaf nu probeer ik toch elke week weer een blog te schrijven. Dus voor al mijn volgers over de wereld dit was weer een korte blog vanuit het Montferland. Bovenste foto een blik op de kerk en molen voor dat het appartement waar ik in woon gebouwd was. Rechts de Padevoort in december en links het Kermisboekje waar ik best trots op ben. Ontwerp en tekst tenminste het meest is door mij ontworpen en geschreven maar liefst 56 pagina's en 84 advertenties





.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten