vrijdag 6 september 2013

2010

woensdag 29 december 2010


Zoals elk jaar maak ik de balans op van een jaar. 2010 een turbulent jaar. ook wel een krankzinnig jaar zoveel gebeurd.Begonnen in Limburg ook daar nog carnaval gevierd. Toen gekozen voor Zeddam. Laura 18 geworden, een jaar in het appartement.
In mei kermisboekje gemaakt. heel veel werk aangehad, Voorbereidingen voor schutterij jubileum, foto's gezocht, gescand, flyers gemaakt en tussendoor nog zoeken en schrijven voor het Sydehem boek. Soms wel twaalf uur achter pc. Mei feestweek Sydehem wat een geweldig succes was.
Juli kermis veel te heet dus was een stuk minder maar toch wel gezellig.
Juli een dagje Alkmaar om nooit te vergeten. Portemonnee verloren en weer teruggekregen, Zeddam even wereldnieuws door de storm die zelfde dag.
September 110 jarig bestaan schutterij, vijf dagen werk daar gehad. De beide feestdagen bijna zonder alcohol. Toch en groot succes.
Oktober het grote gebeuren, uitkomen van het boek. Eerst druk met Gerardusdag, mensen hebben genoten. 100 jarig bestaan Sydehem en voorganger. Draaiboek gemaakt en geholpen met de aankleding en versiering. Was geweldig, behalve geslapen heb ik toen van alles op Sydehem gedaan. Toen moment supreme, spech op laatste moment geschreven zat goed in elkaar. Was trots op mezelf.
Toch niet helemaal met de gedachte er bij net ervoor telefoon gehad dat Ans was gevallen en wist meteen dat het niet goed zat.
Yvonnen en Gabrie toch gebleven. Terugreis van Gabrie en de kinderen vol tegenslag. Ans opgenomen in Den Ooiman, ga er regelmatig heen om Yvonne toch ook zo veel mogelijk te ontlasten dat Ans regelmatig bezoek heeft.
Een bijzondere eerste kerstdag Ans, Yvonne, Gabrie, Koen Laura en Jasper met zijn alle hier gegeten.
Boek redelijk verkocht heb er nog wel heel wat moet mijn gedachten daar nog over laten gaan.
Feestjes en begrafenissen gehad.
2010 zal zeker heel lang in mijn gedachten blijven.
Een jaar waar ik me wel van bewust geworden ben van mijn solo bestaan.
Een jaar met ups en downs.

Afgelopen jaar was ik goed of was ik slecht
Was het gemaakt of was het echt
een jaar met hoogte en dieptepunten
soms wilde ik wel te veel stunten
zelf weet je het niet
het is een ander die het ziet
hoop dat al mijn familie, vrienden en bekenden zelf
mij nog wil hebben in tweeduizend elf 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten