maandag 29 november 2021

Tuinman

 In mijn vorige blog gemeld dat ik ben gaan tuinnieren de oogst Van afgelopen jaar was toch aanzienlijk. 4 kg aardbeien, 6 kg tomaten, 10 soorten, 6 soorten kool, heel veel , 5 soorten, kruisbessen, aalbessen, appelbomen, 15 soorten kruiden en een zee aan bloemen. Dus werk genoeg. Wat heb ik afgelopen zes jaren allemaal al gedaan? Verpleger geweest bij de verzorging van onze vrienden Sjang, uitbener van een ree en een wild zwijn, Ben nog steeds ons brood aan het bakken. Daarnaast de klusjes in en om het huis vanAnne-Marie, van alle markten thus. Op korte vakanties de meest vreemde souvenirs meegebracht. Een auto vol met urnen, windmolens, veel stekjes van planten.  Op dit moment houden we ons in onze eigen  bubble. Beiden heel bang om de enge Corona te krijgen, zelf wind ik me op erger me steeds aan de coronategenstanders. Hoop dat figuren als Willem Engel, Thierie Baudet, Geert Wilders zelf maar iets krijgen waardoor ze even moeten wachten op een operatie of een behandeling. Jammer dat we zulke politicie





Geen opmerkingen:

Een reactie posten